نشست شورای راهبردی و شورای مدیران مراکز آموزش عالی استان البرز برگزار شد نشست شورای راهبردی و شورای مدیران مراکز آموزش عالی استان البرز برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/4/4 | 

حبیبی: ورود صنعت به دانشگاه و دانشگاه به صنعت، گامی برای دانش بنیان کردن شرکت های فعال در استان البرز 
نشست شورای راهبردی و شورای مدیران مراکز آموزش عالی استان البرز باحضور رئیس پارک علم و فناوری، ریاست دانشگاه معین استان و سایر اعضا عصر روز دوشنبه ۳۰ خرداد در دانشگاه خوارزمی برگزار شد. 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، دکتر حبیبی، رئیس دانشگاه معین استان به اهمیت برگزاری  جلسه  شورای راهبردی اشاره کرد و گفت : اهمیت این جلسه ایجاب می کرد که در ابتدای سال برگزار شود ولی به علت حضوری شدن کلاس ها این امر میسر نشد.
رئیس دانشگاه خوارزمی در مورد ضرورت کارآفرینی و دانش بنیان شدن شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنفی دراستان توضیحاتی را ارائه داد و اظهار داشت: مدل های ورود صنعت به دانشگاه و  دانشگاه به صنعت می تواند بخشی از اقدامات برای دانش بنیان کردن شرکت های فعال در استان باشد.
 مهدی عباسی ،رئیس پارک علم و فناوری استان البرز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پارک علم و فناوری در استان تاکید کرد: یکی از مهمترین گزینه ها برای اشتغال آفرینی اصلاح زیست بوم اصلی و ساختار کلی است.
در پایان جلسه دکتر حبیبی عنوان کرد: نکاتی که در این جلسه مطرح شد بستر خوبی را برای بحث های آینده ایجاد کرد و برگزاری  نشستی با حضور مسئولین استان با هدف مطالبه انتظارهای عملی شعار سال، از بخش های مختلف یکی از مهمترین اقداماتی است که می تواند در این راستا انجام شود.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 984 بار   |   دفعات چاپ: 82 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر